תמיד ניתן לשוחח עם טל ארז הסוכן האישי ומנהל Safe4You ולקבל פרטים וליווי אישי לאורך הטיול בוואצאפ או בשיחה טלפונית. כמובן שבסיום הרכישה אנחנו שולחים מייל מסודר על התנהלות בעת רכישת הביטוח בהתאם לחברה שרכשתם ומצרפים את כל המספרים הנדרשים.
באופן כללי, בפספורטכארד יש כרטיס נטען באמצעותו משלמים עבור בעיה רפואית ויש לבקש להטעין את הכרטיס באמצעות וואצאפ או שיחה טלפונית למוקד ייעודי עבור כך.
במגדל והראל תצטרכו לשלם, להביא דוח רפואי וחשבונית ולהגיש [אפשר בזמן הטיול!] לקבלת החזר כספי מהיר.
בהפניקס, כמו האופציה של מגדל והראל או להשתמש באפשרות נוספת בה תזמינו תור לרופא באמצעות אפליקציה [מקבלים קישור ב-sms בסיום הרכישה] ואז הפניקס תשלם ישירות לרופא ללא צורך בתשלום מצידכם.
בכלל ביטוח, כמו מגדל והראל או אפשרות נוספת היא להשתמש בכרטיס אשראי דיגיטלי באמצעות אפליקציה [מקבלים קישור ב-sms בסיום הרכישה] לתשלום מיידי של כלל לרופא עד $300. זאת בהנחה שאתם נמצאים במקום רפואי שמאפשר תשלום דיגיטלי באמצעות הטלפון והשירות עובד [יש עם זה קצת תקלות וזה מוגבל ל-$300 לכל הטיול!]
בכל מקרה של אשפוז מעל 24 שעות, ניתוח מורכב ועוד, כל חברות הביטוח משלמות ישירות לבית החולים [יש מוקד חירום עבור כך שמסדיר את הנושא].
בתביעות ציוד הנושא מעט מורכב יותר וכל החברות הביטוח לא משלמות מייד [מלבד במקרה של איחור מזוודה], דורשים אישור משטרה אם מדובר בגניבה, מילוי מצידכם של טופס תביעה, רשימה של הציוד ורצוי גם עם קבלות ועוד. אנחנו כאן כדי לטפל לכם בתהליך התביעה ולמנוע סחבת בזמן הטיול.
כמובן שבמקרה של אבדת מזוודה או איחור מזוודה, נדרשים לספק אישור מצד חברת הביטוח לכך [במקרה אבדה דורשים גם אישור פיצוי או אי פיצוי מצד חברת התעופה עבור אבדת המזוודה]