שירות לאחר רכישה
* מומלץ לשמור את העמוד הזה בנייד
כלים שימושיים לטיול
מטיילים יקרים, לפניכם מידע מסודר להתנהלות בטיול. לחצו על הקטגוריה הרלוונטית לפרטים נוספים
-
הארכת ביטוח
מעוניינים להאריך ביטוח? שלחו בקשה בקלות
-
איך מפעילים ביטוח?
רוצים לדעת איך משתמשים בביטוח בחו”ל או להגיש תביעה?
-
מספרי חירום
כל הפרטים והמספרים שחשוב לדעת במקום אחד
-
קיצור הביטוח
חזרתם מוקדם יותר ומעוניינים
לקצר את הביטוח?
שלחו בקשה בקלות -
טפסים ותנאי פוליסה
טפסים ותנאי פוליסה
-
צ׳אט עם נציגי הסוכנות
יש לכם סוכן אישי, אבל תמיד טוב כגיבוי שיהיה לכם עוד ערוץ תקשורת, עקבו אחרינו ותוכלו לשוחח איתנו גם שם
-
עידכון כיסויים בפוליסה
לחצו כאן לעדכון הכיסויים בהתאם לאפשרות מצד חברת הביטוח
-
כלל Quick Pay
איך זה עובד? ההסבר המלא כאן בקלות. חשוב להיכנס טרם הנסיעה
-
שווה להיכנס ולחסוך
יש לנו כמה הצעות שוות עבורך שאולי יחסכו לך לא מעט
אולי יעניין אתכם
ביטוח בריאות פרטי
מכירים את הפרסומות הקשוחות על בקשה לתרומה כספית עבור תרופה מיוחדת או ניתוח ייחודי בחו”ל?
זה קורה רק כשאין ביטוח בריאות פרטי שעולה כ-40 ש”ח בחודש. עולם הבריאות זה העולם שלנו ואתם זכאים להנחה! זה הביטוח הכי חשוב שתוכלו לרכוש ולהגן על עצמכם בלי להטריח אף אחד.
סדר בתיק ביטוח
יש לכם ביטוח בריאות קיים או ביטוחים אחרים? כסוכנות מובילה בישראל יש לנו מחירים מדהימים. נשמח לצ’אנס לבדוק את התיק הביטוח ולתת לכם הצעת ייעול בכיסוי ובמחיר.
צעירים ואין תיק פנסיה?
פנסיה חוסכים כשצעירים, לכן חשוב להפקיד כספים כמה שיותר מוקדם כדי לשבת בבית קפה או להיות עם הנכדים שאנחנו מבוגרים. שוחחו איתנו ונפתח לכם קופת פנסיה כבר כעת כדי שתעבדו במקום עבודה, תהיה לכם פנסיה פעילה ולא תצטרכו לחכות חצי שנה עד שמעסיק יפקיד לכם.
אם יש לכם פנסיה קיימת, אולי תרצו שנבדוק איך התנאים שלה ומה התשואות שעשתה.
טוב לדעת לפני
עד 180 יום בחו"ל במצטבר אין בעיה, מעבר לכך, אפשר כמובן לבקש הארכה נוספת של עד 180 יום נוספים אשר תלויים במצב הרפואי שלכם, במילים אחרות בכך שהכל יציב ותקין רפואית ולא הייתם תובעים סדרתיים שגורמים לחברת הביטוח להגיד "עד כאן, משהו לא יציב רפואית". אנחנו כמובן עושים הכל כדי לסייע כסוכן מוביל בחברה.
צריכים רופא בחו"ל? ניתן לעשות זאת ב-3 דרכים:
1. שלמו מכספכם עבור הטיפול ובקשו מהרופא דוח רפואי המפרט לפחות ב-3-4 משפטים אודות הטיפול שקיבלתם + חשבונית תשלום.
לאחר מכן יש לשלוח אלינו את המסמכים להחזר כספי מהיר.
2. חפשו רופא בהסכם באפליקציה של הפניקס [חשוב להוריד ולהירשם טרם הנסיעה]. קבעו תור עם הרופא והפניקס תשלם לו ישירות לאחר הטיפול שקיבלתם.
להורדת האפליקציה באייפון: לחצו כאן.
להורדת האפליקציה באנדרואיד: לחצו כאן.
3. במקרה של אשפוז מעל 24 שעות ו/או ניתוח יקר ו/או מקרה רפואי חירומי, יש ליצור קשר בוואצאפ החירום של הפניקס.
וואצאפ במספר 972-502241953 או לחצו כאן לשליחת הודעה מהירה.
ניתן גם לשוחח טלפונית עם מוקד החירום בטלפון טלפון: 972-3-7331177
לא בטוחים אם המקרה מכוסה? מקשים עליכם עם משהו? סמסו לנו בוואצאפ ונסייע.
וואצאפ מהיר : 972-544848334+ או לחצו כאן
בהחלט כן! תוכלו לטייל איפה שתרצו למעט ארה"ב ודרום ומרכז אמריקה שם חייבים לעדכן לפני ההגעה לשם ולדאוג שהיא מעודכנת כיעד בפוליסה שלכם. ניתן לעשות זאת תוך כדי הטיול.
בפועל כל דבר שהוא, שאלות כלליות, הארכה או קיצור הביטוח, עדכון כיסויים או תאריכים וכמובן בכל הקשור לתביעות.
היתרון הגדול לרכישה דרכינו הוא שיש סוכן אישי וזה ללא עלות נוספת מצדכם, אבל כולנו בני אדם ואולי הסוכן לא מרגיש טוב או בחתונה של חבר טוב 🙂
לכן בניגוד לסוכן שעובד לבד, סוכנות ביטוח SAFE4YOU היא הגדולה בישראל בתחום ביטוח נסיעות ועוטפת אתכם מכל משמר, יש לכם צוות נפלא ומקצועי בנוסף לסוכן שמשיב גם בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלנו וזה בנוסף לסוכן האישי.
שירות אישי כבר אמרנו? עשו לנו לייק בעמודים אלו כדי שיהיה לכם קל למצוא אותנו בעת הצורך בטיול.
דבר נוסף, תמיד ניתן לפנות למוקד החירום של חברת הביטוח בנוסף אלינו.
תלוי מה בעיקר.
מכשירים אלקטרונים לא. אבל כיסוי לספורט אתגרי או ביטול השתתפות עצמית ברכב בשכור כן. ניתן לעשות זאת בהתראה של יום איתנו בוואצאפ בקלות.
ניתן לעשות זאת בקלות בעמוד כאן או עם הסוכן בוואצאפ. אתם מחליטים. בכל מקרה כל פעולה כאן מגיעה למייל של הסוכן האישי שלכם והוא מעודכן בהכל!:)