כלל ביטוח – הפעלת ביטוח

Safe4You

רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל, שילמתם ממיטב כספכם עבור הביטוח, איך זה עובד כעת ואיך משתמשים בפוליסת הביטוח שרכשתם כאשר יש צורך להפעיל בחו"ל? סוכנות ביטוח SAFE4YOU תעשה לכם סדר בכל הקשור לביטוח נסיעות כלל ביטוח.

 

 

תביעה רפואית

צריכים רופא בחו"ל? ניתן לעשות זאת ב-3 דרכים:
1. שלמו מכספכם עבור הטיפול ובקשו מהרופא דוח רפואי המפרט לפחות ב-3-4 משפטים אודות הטיפול שקיבלתם + חשבונית תשלום.
לאחר מכן יש לשלוח אלינו את המסמכים להחזר כספי מהיר.

2. הטעינו את כרטיס הכלל PAY הדיגיטלי באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל" [חשוב להוריד ולהירשם טרם הנסיעה] ובמידה והרופא מקבל תשלום דיגיטלי עם הסלולר, תוכלו לשלם את התביעה עד $500. להורדת האפליקציה לחצו כאן.

3. במקרה של אשפוז מעל 24 שעות ו/או ניתוח יקר ו/או מקרה רפואי חירומי, יש ליצור קשר בוואצאפ החירום של כלל ביטוח.
וואצאפ במספר 972-544557755 או לחצו כאן לשליחת הודעה מהירה.
ניתן גם לשוחח  טלפונית עם מוקד החירום בטלפון טלפון: 972-3-5789060

לא בטוחים אם המקרה מכוסה? מקשים עליכם עם משהו? סמסו לנו בוואצאפ ונסייע.
וואצאפ מהיר : 972-544848334+ או לחצו כאן

 

 

אבדה / גניבת מזוודה

אבדה או גניבת של מזוודה/ מוצ'ילה הינה דבר מבאס, במידה ורכשתם כיסוי עבור כך, תוכלו להגיש תביעה.
אנחנו בסוכנות SAFE4YOU מטפלים עבור מבוטחינו בתהליך הגשת התביעה, דברו איתנו במהלך אירוע כלשהו חלילה ונסייע מהתחלת התהליך ועד סופו.
באופן כללי, אבדה או גניבה של ציוד אישי מחייבת אישור משטרה בחו"ל עבור כך. בנוסף מומלץ / רצוי לספק חשבונית עבור הפריט שנגנב על מנת שלא יורידו בלאי ו/או ירד מעט בלאי. מכאן אנחנו ממשיכים בתהליך הגשת התביעה עבורכם.

 

 

איחור מזוודה

קורה, מבאס אבל הכל בסדר, רוב המזוודות נמצאות בסופו של דבר. מגיע לכם פיצוי של $170 לקניית דברים חיוניים כדי להסתדר.
1. יש לגשת לדלפק חברת התעופה ולבקש אישור עבור האיחור מזוודה.
לשים לב, במידה ואתם זוג או יותר, לוודא שכל השמות מופיעים באישור וכמות התיקים הרשומה נכונה בהתאם לכמות הנוסעים שרשומים בטופס.
2. את האישור יש לשלוח באפליקציה הלחצן של כלל או במספר אלינו ונגיש תביעה עבור איחור מזוודה.

 

 

אבדת מזוודה ע"י חברת תעופה

ראשית, יש כיסוי במידה ורכשתם כיסוי "כבודה" בפוליסה שלכם.
מצד שני, חשוב להגיד, מי שאחראית לנושא הזה היא חברת התעופה שלכם שאיבדה את המזוודה [שלא יקרה]. לרוב לוקח לחברת התעופה כ-3 שבועות עד שהיא מאשרת שאכן איבדה את המזוודה, מכאן אתם צריכים לספק מהם אישור פיצוי או אי פיצוי מצדם עבור אבדת המזוודה ואז חברת הביטוח כלל ביטוח נכנסת לתמונה ומשלימה את ההפרש היחסי בין ערך המזוודה לבין הפיצוי שנתנה חברת הביטוח [בהתאם לסכום הכיסוי בפוליסה ]. אנחנו כסוכן מגישים לכם את התביעה ומסייעים כמובן.

 

הטסה או חילוץ

יש מוקד חירום שמטפל במקרה מסוג זה וזה בדיוק התפקיד שלו, מומלץ מאוד ליידע אותנו כדי שנפעיל את הלחצים, הקשרים וכל הנדרש כדי לשוחח עם הגורמים הרלוונטים בחברת הביטוח שבסוף היא ספינה גדולה ויש לה עוד מקרי חירום נוספים [מן הסתם וזה בסדר].
חברת החילוץ של כלל ביטוח הינה "מגן איתור וחילוץ" בטלפון 03-5783050 או בוואצאפ 055-8822787.

 

 
מקשים עליכם או כל תביעה אחרת?

דברו איתנו ונעשה הכל כדי לסייע לכם! הרי רכשתם ביטוח נסיעות אצל סוכן מוביל.
וואצאפ מהיר : 972-544848334+ או לחצו כאן
טלפון: 972-3-940-0033+
לצ'אט מהיר עם נציגי הסוכנות לחצו כאן.

במידה ויש לכם תביעת ביטוח שהיא שונה, כמו ביטול /קיצור נסיעה, צד ג' וכו'. גם בכך אנחנו נטפל עבורכם ונסייע בתהליך הגשת התביעה.
צרו איתנו קשר, ומכאן נתחיל ליווי אישי מהגשת התביעה ועד קבלת ההחזר הכספי בהתאם לתנאי הפוליסה.
בשורה תחתונה, יש לכם תמיד סוכן אישי לשוחח איתו, לשאול שאלות, להבין איך דברים עובדים ומישהו שבצד שלכם לכל בעיה או שאלה.
הלוואי ולא תצטרכו, תעשו חיים וסעו בראש שקט, אנחנו אתכם.

למגיעים לארה"ב בלבד

ראשית יש לוודא שהפוליסה תקפה לשם והיא מעודכנת ליעד הזה.
נוסעים לארצות הברית מוזמנים ליהנות גם מגישה לרשת ספקי הבריאות של חברת United Healthcare – UHC  מחברות הביטוח הגדולות והמובילות בארה"ב ולקבל שירות רפואי זמין ומקצועי ללא הוצאת תשלום.

באתר האינטרנט של חברת UHC ניתן לבחור ספק רפואי מתוך רשימה רחבה מאוד ולתאם תור מסודר.
יש להציג את הכרטיס הדיגיטלי המופיע במייל לאחר רכישה הביטוח על מנת לקבל את השירות וכך לא תצטרכו לשלם ולתבוע את חברת הביטוח.

לאתר החברה עם רשימת ספקי הרפואה:
לחצו כאן ולאחר מכן "Search the network options PPO" או "Search the network for your dental provider" אם מדובר ברפואת שיניים דחופה [הכיסוי לטיפול חירום בלבד].

תפריט נגישות