שירות לאחר רכישה
* מומלץ לשמור את העמוד הזה בנייד
כלים שימושיים לטיול
מטיילים יקרים, לפניכם מידע מסודר להתנהלות בטיול. לחצו על הקטגוריה הרלוונטית לפרטים נוספים
-
הארכת הביטוח
מעוניינים להאריך ביטוח? שלחו בקשה בקלות
-
איך מפעילים בביטוח?
רוצים לדעת איך משתמשים בביטוח בחו"ל או להגיש תביעה?
-
מספרי חירום
כל הפרטים והמספרים שחשוב לדעת במקום אחד
-
קיצור הביטוח
חזרתם מוקדם יותר ומעוניינים לקצר את הביטוח? שלחו בקשה בקלות
-
אפליקציית מגדל PAY
היכנסו לאפליקציה ותוכלו להנות ממגוון שירות באופן מהיר ונוח כולל הגשת תביעה רפואית.
-
צ'אט עם נציגי הסוכנות
יש לכם סוכן אישי, אבל תמיד טוב כגיבוי שיהיה לכם עוד ערוץ תקשורת, עקבו אחרינו ותוכלו לשוחח איתנו גם שם
-
עדכון כיסויים בפוליסה
לחצו כאן לעדכון הכיסויים בהתאם לאפשרות מצד חברת הביטוח
-
עמוד הפייסבוק שלנו
עשו לנו לייק ועקבו אחרי עדכונים שוטפים בטיול
-
שווה להיכנס ולחסוך
יש לנו כמה הצעות שוות עבורך שאולי יחסכו לך לא מעט
אולי יעניין אתכם
ביטוח בריאות פרטי
מכירים את הפרסומות הקשוחות על בקשה לתרומה כספית עבור תרופה מיוחדת או ניתוח ייחודי בחו"ל?
זה קורה רק כשאין ביטוח בריאות פרטי שעולה כ-40 ש"ח בחודש. עולם הבריאות זה העולם שלנו ואתם זכאים להנחה! זה הביטוח הכי חשוב שתוכלו לרכוש ולהגן על עצמכם בלי להטריח אף אחד.
סדר בתיק ביטוח
צעירים ואין תיק פנסיה?
פנסיה חוסכים כשצעירים, לכן חשוב להפקיד כספים כמה שיותר מוקדם כדי לשבת בבית קפה או להיות עם הנכדים שאנחנו מבוגרים. שוחחו איתנו ונפתח לכם קופת פנסיה כבר כעת כדי שתעבדו במקום עבודה, תהיה לכם פנסיה פעילה ולא תצטרכו לחכות חצי שנה עד שמעסיק יפקיד לכם.
אם יש לכם פנסיה קיימת, אולי תרצו שנבדוק איך התנאים שלה ומה התשואות שעשתה.
טוב לדעת לפני
עד 180 יום בחו"ל במצטבר אין בעיה, מעבר לכך, אפשר כמובן לבקש הארכה נוספת של עד 180 יום נוספים אשר תלויים במצב הרפואי שלכם, במילים אחרות בכך שהכל יציב ותקין רפואית ולא הייתם תובעים סדרתיים שגורמים לחברת הביטוח להגיד "עד כאן, משהו לא יציב רפואית". אנחנו כמובן עושים הכל כדי לסייע כסוכן מוביל בחברה.
1. שלמו מכספכם עבור הטיפול ובקשו מהרופא דוח רפואי המפרט לפחות ב-3-4 משפטים אודות הטיפול שקיבלתם + חשבונית תשלום.
לאחר מכן יש לשלוח אלינו את המסמכים להחזר כספי מהיר.
2. הטעינו את כרטיס הכלל PAY הדיגיטלי באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל" [חשוב להוריד ולהירשם טרם הנסיעה] ובמידה והרופא מקבל תשלום דיגיטלי עם הסלולר, תוכלו לשלם את התביעה עד $500. להורדת האפליקציה לחצו כאן.
3. במקרה של אשפוז מעל 24 שעות ו/או ניתוח יקר ו/או מקרה רפואי חירומי, יש ליצור קשר בוואצאפ החירום של כלל ביטוח.
וואצאפ במספר 972-544557755 או לחצו כאן לשליחת הודעה מהירה.
ניתן גם לשוחח טלפונית עם מוקד החירום בטלפון טלפון: 972-3-5789060
לא בטוחים אם המקרה מכוסה? מקשים עליכם עם משהו? סמסו לנו בוואצאפ ונסייע.
וואצאפ מהיר : 972-544848334+ או לחצו כאן
בהחלט כן! תוכלו לטייל איפה שתרצו למעט ארה"ב שם חייבים לעדכן לפני ההגעה לשם ולדאוג שהיא מעודכנת כיעד בפוליסה שלכם. ניתן לעשות זאת תוך כדי הטיול.
בפועל כל דבר שהוא לא רפואי זה מול הסוכן, שאלות כלליות,הארכה או קיצור הביטוח, עדכון כיסויים או תאריכים וכמובן שגם בפן הרפואי אנחנו מסייעים לא מעט כמו במקרה שלא עובד הכרטיס ו/או נגנב או חלילה מקשים עליכם בחברת הביטוח שבסוף היא ספינה גדולה.
היתרון הגדול לרכישה דרכינו הוא שיש סוכן אישי וזה ללא עלות נוספת מצדכם, אבל כולנו בני אדם ואולי הסוכן לא מרגיש טוב או בחתונה של חבר טוב 🙂
לכן בניגוד לסוכן שעובד לבד, סוכנות ביטוח SAFE4YOU היא הגדולה בישראל בתחום ביטוח נסיעות ועוטפת אתכם מכל משמר, יש לכם צוות נפלא ומקצועי בנוסף לסוכן שמשיב גם בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלנו וזה בנוסף לסוכן האישי.
שירות אישי כבר אמרנו? עשו לנו לייק בעמודים אלו כדי שיהיה לכם קל למצוא אותנו בעת הצורך בטיול.
דבר נוסף, תמיד ניתן לפנות למוקד החירום של חברת הביטוח בנוסף אלינו.
תלוי מה בעיקר.
מכשירים אלקטרונים לא. אבל כיסוי לספורט אתגרי או ביטול השתתפות עצמית ברכב בשכור כן. ניתן לעשות זאת בהתראה של יום איתנו בוואצאפ בקלות.
ניתן לעשות זאת בקלות בעמוד כאן או עם הסוכן בוואצאפ. אתם מחליטים. בכל מקרה כל פעולה כאן מגיעה למייל של הסוכן האישי שלכם והוא מעודכן בהכל!