ביטוח למשפחות מסביב לעולם הפניקס

ביטוח הנסיעות הפניקס מספק אפליקציה חדשנית לאיתור רופא ותשלום מהיר וישיר.

היתרונות ברכישה דרכינו

  • policy-advantages-first-icon

    כתובת אישית

    סוכן מקצועי משלכם לכל בעיה בחו״ל

  • policy-advantages-second-icon

    טיפול בתביעות

    כיף שמטפלים עבורכם ודואגים להחזר שלכם

  • policy-advantages-third-icon

    אזורים אפורים

    כסוכנות גדולה נסייע באישורים מורכבים

  • policy-advantages-fourth-icon

    ללא עלות מצידכם

    בהתחייבות. העמלה שלנו מחברת הביטוח

עלות:

מתאים עד חצי שנה טיול

עלות: מתאים עד חצי שנה טיול

  • אופן הפעלת הביטוח

    קבלות מצולמות להחזר מהיר או תשלום של הפניקס ישירות לרופא בהסכם

  • השתתפות עצמית

    $0 ברפואה | $0 בציוד | $100 אלקטרוניקה

מה מכסה ביטוח נסיעות הפניקס?

כיסוי לאירוע תאונתי או מחלתי בלתי צפוי בחו"ל כמו מיון, אשפוז, בדיקות רופא, תרופות ועוד. סכום כיסוי ללא הגבלה

פינוי יבשתי / פינוי אווירי / פינוי ימי לבי"ח קרוב בחו"ל.

כיסוי להטסת רפואית לישראל או העברת גופה לישראל [חלילה!]

כיסוי לתרופות מרשם מרופא מקומי ו/או של חברת הביטוח. אין כיסוי לתרופות שנוטלים באופן קבוע.

כיסוי חירום שנותן מענה למקרי חירום של שיניים [לא שיננית למשל]. הפניקס מקשה מאוד בעניין ההגדרה לחרום ומקשה בנושא זה.

במקרה של אירוע רפואי בו המבוטח נשאר בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח עקב כך. הכיסוי עד $3,000 לשינוי טיסה למבוטח ולמתלווה אחד בלבד ו-$100 ללילה.

רלוונטי לנשים שהתגלה הריון לראשונה בחו"ל עד שבוע 12 בלבד!

הטסת מלווה מישראל לחו"ל במקרה אשפוז המבוטח בחו"ל. כיסוי עד $2,000 עבור כרטיס טיסה ועד $2,000 ללינה עם גבול של $100 ללילה.

כיסוי לאיתור וחילוץ המבוטח בזמן השהות בחו"ל ע"י חברת חיליק מגנוס הטובה ביותר. סכום כיסוי של $250,000. מתומכר ב-$0.2 ליום, ניתן להסיר אם רוצים

כיסוי חינמי בהפניקס. הכיסוי מעניק מענה בגין נזק גוך או רכוש שגרם המבוטח לצד שלישי. יש לשים לב כי אין כיסוי לפגיעה בצד ג' באמצעות רכב שנהגתם בו ועליכם לעשות ביטוח נפרד שאתה שוכרים רכב בחו״ל. באילו מקרים אתה יכולים להשתמש בכיסוי זה? התקלחתם ונתתם מכה עם המרפק ושברתם זכוכית במקלחת או נתקלתם באגרטל בכניסה ושברתם אותו בטעות. כל זאת כמובן בתנאי שלא הייתם תחת השפעת אלכוהול ו/או סמים והתנהגתם באחריות אישית.

אפשרות להתייעץ עם רופא ישראלי מטעם חברת הביטוח. שירות מקסים!

מוקד חירום מטעם חברת הביטוח הזמין לכם 24-7 בוואצאפ ובשיחה טלפונית.

אפליקציה המאתרת רופא, ומשלמת לו ישירות אם ניגשתם אליו. אפשרות גם למרשם מקומי באמצעות שיחה וידאו עם רופא מקומי

הרחבות אפשריות

כיסוי לגניבת סלולר עד $1,000 בהתאם לסוג המכשיר שלכם.

כיסוי לגניבת מחשב נייד עד $2,000 בהתאם לסוג המחשב.

כיסוי לגניבת מצלמה עד $2,000 בהתאם לסוג המצלמה.

הרחבה זו מקנה כיסוי רפואי למבוטחת לסיבוכי הריון חלילה בעת השהות בחו“ל, כיסוי גם להוצאות לידה מוקדמת, טיפול או אשפוז של פג/ וולד והטסה רפואית של המבוטחת ו/או הפג ו/או הוולד. ניתן לבטח עד שבוע 32 בלבד.

כיסוי לכל הפעילויות כמו טרקים, טיולי יום, ג'יפים, ספורט ימי ועוד. ניתן להרחיב לפי תאריכים או בזמן הטיול.

כיסוי לציוד האישי שלכם עד $2,500. כיסוי המתומכר ב-$0.5 ליום בטיול ומעניק מענה לגניבה ו/או אבדה של הציוד בטיול. אין כיסוי לתרופות, כסף, משקפיים ומכשירים אלקטרוניים [אלא אם הרחבתם בנפרד].

החזר כספי עקב ביטול הנסיעה טרם הנסיעה או קיצור הנסיעה בזמן הנסיעה וכל זאת עקב אירוע רפואי שאירע למבוטח או לבן משפחה קרוב מדרגה ראשונה [גם סבא וסבתא]. הכיסוי עבור כרטיסי טיסה, הוצאות מלון, הפלגה והשכרת רכב. הכיסוי לא חל במידה והיה מיון ו/או אשפוז בחצי שנה שלפני רכישת הביטוח. הכיסוי עולה $0.7 ליום ועד $21 לכל תקופת הביטוח. ומגיל 61+ עולה $0.8 ליום ועד $24.

עולה $0.5 ליום ועד $10 לכל התקופה. כיסוי להחזר הוצאות עד $5,000 בהתאם לתנאי הפוליסה ועד 3 חודשים מיום חזרה לארץ.

מתאים עבורכם במידה ומתכננים לשכור רכב בחו“ל ולכסות עצמכם אם יש לכם השתתפות עצמית בעת תאונה/גניבת הרכב כחלק מתנאי ההשכרה שלכם. כיסוי עד $1,500 לביטול השתתפות עצמית. ניתן מגיל 24 ומעלה וניתן לבחור לפי תאריכים ספציפיים. $8 ליום לרכב ו-$15 לקרוואן.

כיסוי המעניק מענה לטיפול רפואי עקב בעיה רפואית בחו"ל. המחיר לפי גיל ועשוי להשתנות בהתאם לסוג המחלה גם ועוד פרטים נוספים.
0-60 עולה $4 ליום. 61-65 עולה $6 ליום. 66-70 עולה $9 ליום. 71-75 עולה $9 ליום. 76-90 עולה $15 ליום

עלות:

מתאים עד חצי שנה טיול

עלות: מתאים עד חצי שנה טיול

מידע חשוב והמלצות

היתרון עם סוכן

קודם כל זה אותו מחיר אז כבר לא הפסדתם.
נשארת השאלה מה הרווחתם?:)

 

קבלו 3 סיבות עיקריות:

 

1. טיפול בתביעות – תדרשו להגיש תביעת ביטוח מסודרת בתביעות, כיף שיש סוכן אישי משלכם שמטפל בכך בזמן שמטיילים.

 

2. גב של סוכן – מול ספינה גדולה כמו חברת ביטוח.
המון פעמים [יש המון פוסטים מפרגנים], אנחנו מסייעים בתביעות אפורות.

 

3. מענה לדברים ביום יום – כמו הארכה וקיצור הביטוח, שאלות, המלצה על רופא ועוד. תרוויחו ערוץ ישיר לכך בטיול.

 

מי שעושה ללא סוכן, פשוט לא בדק את היתרונות אין משהו אחר:)

למה אנחנו מכולם

  • יש המון אפשרויות לרכישת ביטוח. על זה אין ויכוח, אבל כן תרשו לנו להציג למה דווקא אנחנו.
  • זה התחום שלנו
    אנחנו מתמחים בביטוח נסיעות למעלה מעשור, המשמעות היא שלצידכם עומד הסוכן המקצועי ביותר.
  • אנחנו המובילים ביותר
    רוצים סוכן שיהיה שם עבורכם בבעיות ובאישורים מיוחדים? כסוכנות ביטוח הגדולה בישראל בתחום, אנחנו הגב והכוח שלכם בתביעות ובהזזת הדברים בצורה היעילה ביותר.
  • עולם התביעות
    הסוכנות שלנו טיפלה כבר באלפי תביעות, אנחנו מקצועיים ויודעים בדיוק מה צריך כדי שתקבלו את מירב הכסף שמגיע ולהדריך ברגע האמת בחו"ל.
  • ידע זה כוח
    לא מעט פעמים יש שאלות בטיול, גנבו לי, עשו לי, האם צלילה מכוסה ועוד ועוד. שתשאלו אותנו את השאלות האלו בוואצאפ, מעבר לזמינות מדהימה, אתם תקבלו תשובות מקצועיות ונכונות והכי חשוב שטובות לכם כדי להוציא את המיטב. נדיר מאוד למצוא אותנו אומרים לכם: "לא יודעים, בודקים ומעדכנים מחר".
  • צוות מנצח
    בואו נדבר בכנות, כולנו בני אדם. אם חלילה סוכן חולה, בחופשה קצרה, עמוס בפניות אז לא תקבלו מענה? ברור שכן! יש את הסוכן האישי [טל ארז] ויש בנוסף את הצוות המדהים. כולנו זמינים לכם במקצועיות רבה וזה יתרון אדיר. השירות האישי שלכם מובטח לכם תמיד!
  • הפניה למקומות רפואה בעולם
    יש ברשותנו מאגר שירותי רפואה אדיר שעוזר למטיילים להגיע למקומות רפואה נפלאים בהמון מקומות. אין כיום חברה ובטח לא סוכן עם מאגר כמו שלנו שמתעדכן כל הזמן!
  • סיוע לאחר
    אם נדבר על צד נוסף, המטרה שלנו בחיים בין היתר היא לעשות טוב אחד לשני. הסוכנות שלנו תורמת בכל חודש 10% מרווחיה לעמותת "קראתי בכל לב" המדהימה שעוזרת למאות משפחות קשות יום. ברכישה איתנו אתם עוזרים לנו בתרומה לעמותה שמסייעת להמון משפחות.

מתלבטים?

אספנו בשבילכם יותר
מ-1000 המלצות

ואנחנו לא מגזימים

recommendations-first-image
recommendations-single-1 1/13
recommendations-single-2 2/13
recommendations-single-3 3/13
recommendations-single-4 4/13
recommendations-single-5 5/13
recommendations-single-6 6/13
recommendations-single-7 7/13
recommendations-single-8 8/13
recommendations-single-9 9/13
recommendations-single-10 10/13
recommendations-single-11 11/13
recommendations-single-12 12/13
recommendations-single-13 13/13

טוב לדעת לפני

בשלב זה ניתן לרכוש את הביטוח ל-180 ימים בלבד. במידה וישנו צורך בהארכת הביטוח, יש ליצור עימנו קשר ולבקש הארכה לכמות הימים שאתם מעוניינים בה.
אישור / סירוב הארכת הביטוח ייעשה בהתאם להחלטת חברת הביטוח לאחר בחינת יעד הנסיעה, מצב התביעות, מצב רפואי ועוד ואנחנו כמובן מסייעים בכל התהליך.

חשוב להגיד, הפניקס נחשבת לחברת ביטוח שמאפשרת הארכה של הפוליסה ולא מעוניינת חלילה לסרב ולהשאיר מבוטח ללא כיסוי ביטוחי אבל היא כן נחשבת לחברת ביטוח שבודקת את הדברים בצורה יותר מקפידה. היא בוחנת תביעות שהיו, יעדים מתוכננים ואז מחליטה בהתאם לכך אם נכון לה להמשיך את ההתקשרות עם המבוטח.

איך עובד עניין הארכה או קיצור הביטוח? יש לפנות לסוכן האישי ולבקש להאריך את הביטוח או לקצר אותו.
בעת הארכה תשלמו את המחיר היומי כפול מס' ימים שהוארכו ובמקרה קיצור, תקבלו זיכוי של המחיר היומי כפול מס' ימים שקוצרו אבל רק בתנאי שלא הייתה לכם תביעה כלפי חברת הביטוח במהלך הטיול.
אל דאגה! בסיום רכישה מקבלים מייל מסודר עם מספרי חירום וגם וואצאפ ייעודי של סוכן והסבר מסודר.

בהוצאות רפואיות – אם הלכתם לרופא בהסכם, הפניקס משלמת ישירות.
אם נאלצתם לשלם, הכל בסדר, תשלחו לנו דוח רפואי וחשבונית ונדאג לכם להחזר כספי מהיר ביותר לחשבון הבנק.

באשפוז מעל 24 שעות – הפניקס משלמת ישירות לספק הרפואי.

באיחור מזוודה – מקבלים מיידית $200 לקניית דברים חיוניים כדי להסתדר.

בתביעות ציוד זה מעט מורכב יותר ונלווה אתכם ונגיש עבורכם את התביעה בהתאם לאישור משטרה / אישור חברת תעופה, קבלות ומסמכים הקשורים לציוד שאבד / נגנב.

ראשית, כל הזמן מצטרפים רופאים והרשימה גדלה כל הזמן.
בדרום אמריקה ובמזרח הרחוק ניתן למצוא רשימת רופאים מכובדת בעיקר בערים מרכזיות כאשר בשאר היעדים בעולם ישנה רשימה עשירה ורחבה ביותר של רופאים העובדים עם הפניקס שאצלם לא תצטרכו לשלם כלל.

בהפניקס ניתן לבקש להרחיב אתגרי לפי תאריכים במועד רכישת הביטוח וגם להרחיב בהתראה של יום לפי תאריכים שתרצו.

נושא האתגרי אולי חוסך כסף אם הייתם יכולים להרחיב לפי התראה מראש אך עלול היה לגרום "לכאב ראש" לא קטן. הסיבה העיקרית היא שהמון פעמים תשכחו לעדכן על תוספת האתגרי וההחלטות הספונטניות תוך כדי הטיול.

ראשית נתחיל בהוצאות רפואיות בחו"ל – כיסוי רפואי מלא כמו אשפוז, תרופות וכו'.
כמובן, כמו בכל חברה – אין כיסוי לבדיקות שגרתיות אלא רק כאשר יש בעיה רפואית כלשהי.

במידה והרחבתם גם כיסוי לביטול וקיצור נסיעה יהיה את הכיסוי הבא:

1. ביטול נסיעה עקב אבחנה של מבוטח כחולה בשבוע שקדם לנסיעה: כיסוי של 6,000$ בסך הכל ש-2,000$ מתוכם לכרטיס טיסה.
במקרה כזה, תוכלו לתבוע עבור ביטול הנסיעה אבל הפוליסה מתבטלת, כלומר עלות הביטוח ששילמתם "הלכה" ותצטרכו לרכוש ביטוח נסיעות חדש.

2. חיוביות לקורונה בזמן הטיול עצמו: הפניקס משלמת את מה שבוטל ומפסידים בעקבות חיוביות לקורונה, משמע את ביטול הטיסה והוצאות ביטול המלון ששולם ״והלך״.
לדוגמה, מטייל שנכנס לבידוד בקוסמוי ומחר יש לו מקום לינה שהוזמן מראש בקופנגן.
הפניקס תשלם את מקום הלינה ששולם מראש בקופנגן והתבטל עד $200 ללילה וגם את טיסת הפנים / תחבורה אחרת שהתבטלה בעקבות אותה חיוביות.

3. הארכת שהות בחו"ל עקב מגיפה: במקרה של הארכת שהייה בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח עקב חיוביות: עד $200 ללילה ועד 15 לילות ועוד עד $3,000 לשינוי כרטיס הטיסה עקב הבידוד.

4. פיצוי בעת הארכת שהות מעבר לתקופת הביטוח בשל הידבקות בקורונה: קבלת פיצוי בגובה $50 ליום בעקבות הידבקות בקורונה – ללא צורך בהוכחת הוצאות. הפיצוי חל עד 10 ימים, עבור הארכת השהות מעבר לתקופת הביטוח המקורית.

5. סגר מתקרב במדינת היעד: במקרה בו פורסמה הודעה רשמית ע"י הרשויות על התראת סגר בזמן שהמבוטח נמצא בחו"ל, המבוטח ישופה בסך של עד $300 עבור שינוי כרטיס הטיסה ליציאה בהולה (עד 48 שעות) חזרה לישראל.

facebook-icon

לקוחות מספרים

טל סמולר

היי חברים אני רוצה להמליץ בחום לכל מי שבכלל מתלבט איפה לסגור ביטוח נסיעות על סוכנות סייפוריו המדהימים ועל הסוכן המהמם טל ארז בפרט שדאג להפוך עולמות כדי לעזור לנו בכל דבר שרק היינו צריכות. חברה שלי עברה תאונה בקוסקו דאגו להחזיר אותה הביתה בטיסה בהקדם האפשרי ובבטחה ומיותר לציין שהיא לא שילמה אגורה השתתפות עצמית. בנוסף אני אושפזתי לילה והחברה הפכה עולמות ויצרה קשר עם בית החולים ודאגה להכל ולהסדר התשלום באותו הרגע, לאחר מכן אפילו שהיתה לי תביעה טל דאג לזה שכן יאריכו לי את הביטוח. אז חברים כל מי שסוגר ביטוח עם מגדל דרך אתם יכולים להיות רגועים ולישון בשקט הם ידאגו לכל שתצטרכו

star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark

טופז צור

אני עברתי את הטיול שלי עם סייפוריו ולא יכולתי לבקש סוכנים יותר מושלמים מהם. הם דאגו לי בכניסה לבית החולים בשיחות אוןליין עם האפליקציה הגאונית שלהם. הם דאגו לי שנגמר לי הביטוח והייתי צריכה לחדש חמש דק לפני כניסה לאמזונס. פשוט לא הפסיקו לדאוג לי עד שקיבלתי כל שקל לגבי התביעות שלי. מדהימים

star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark

מירב בלום

אני ובעלי כבר חזרנו מהטיול אבל במהלכה הדרכונים האהובים שלנו נגנבו (הפחד של כל מטייל!) מהרגע שזה קרה חברת ביטוח "מגדל" עזרו לנו ותוך שבועות בודדים משחזרנו לארץ החזירו לנו את הכסף על החידוש. רכשנו ביטוח דרך סייפוריו והתנהלנו מול הסוכן טל ארז. בן אדם מקסים שזמין כל הטיול בוואטסטפ. לא מובן מאליו

star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark

רז לנדסברגר

אני עשיתי ביטוח דרכם ולמרבה המזל לא נזקקתי להם לסיוע רפואי אבל כן נעזרתי בהם כדי לתבוע על אבדן ציוד במהלך הטיול ודאגו לי לכל התהליך מול מגדל, אני רק הגשתי טפסים ומסמכים וחיכיתי עד שהזיכוי הכספי הופיע בחשבון. בנוסף טיפלו לי בנושא הארכת הביטוח

star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark

לונלי פלג

חברים !! תודה רבה שאתם דואגים לביטוח נסיעות שלי בזמן שאני מטייל במזרח. באמת שירות אישי, מהיר, כיפי, וסופר מקצועי – ובנוסף שמחתי להכיר חברים חדשים Safe4you & טל ! ממליץ בחום.

star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark

נטע אסייג

האמת שאני בדרך כלל סוגר ביטוח ודברים לבד כי תמיד חשבתי שסוכן עולה יותר. הפעם הייתי חייב ייעוץ מקצועי לטיול הגדול ואי אפשר היה להתעלם מההמלצות עליכם אז פניתי גם:) בזכותכם כל הטיול בכל הקשור לביטוח היה פשוט ונוח. תמיד קיבלתי תשובות איך לפעול ומה לעשות, כל התביעות שולמו, הארכת הפוליסה פעמיים בתוך שניה. ממליץ בחום, פשוט אין עליכם!

star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark

דן כץ

אנחנו משפחה שיצאה לשליחות קצרת טווח של כמה חודשים בהודו, טל והצוות טיפלו לנו בכל מה שהיינו צריכים, תביעות שנדרשנו, הארכה לביטוח, וזמינות נהדרת! תודה על השירות הנפלא!

star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark star-blue-dark
arrow-right-blue-dark
arrow-left-blue-darks
hp-claims-icon-3

כתבות שאולי יעניינו אותך

איחור או אבדת מזוודה ע"י חברת תעופה

לעיתים ישנם מקרים בהם בעת נסיעה לחופשה נוחתים בשדה התעופה והמזוודה מתעכבת או חלילה ניזוקה בזמן הטיסה לחו"ל.

קרא עוד

תפריט נגישות