הפניקס
היתרונות ברכישה דרכינו
טוב לדעת לפני
ניתן לרכוש את הביטוח כ-90 ימים טרם היציאה מהארץ.
בשלב זה החלטת הפניקס היא כי תקופת הביטוח המקסימלית הינה 180 ימים. ניתן לשוחח עימנו על מנת שנסייע בהארכת הביטוח בחברות ביטוח אחרות בזמן שאתם בחו"ל!
ראשית נתחיל בהוצאות רפואיות בחו"ל עקב קורונה – ישנו כיסוי רפואי רגיל ומלא עבור אשפוז, מיון תרופות וכו'.
כמובן, כמו בכל חברה – אין כיסוי לבדיקות שגרתיות של קורונה לפני טיסה, אלא רק כאשר יש בעיה רפואית כלשהי כמו אשפוז או מיון.
לגבי נושאים של ביטול וקיצור נסיעה, נחלק לנושאים:
ביטול נסיעה עקב מגיפה:
1. ביטול נסיעה עקב אבחנה של מבוטח כחולה בשבוע שקדם לנסיעה > כיסוי של 6,000$ בסך כאשר 2,000$ מתוכם לכרטיס טיסה.
2. חום או סימפטומים שהתגלו בשדה תעופה בעקבותיהם נאסר על המבוטח לטוס > כיסוי של 6,000$ בסך כאשר 2,000$ מתוכם לכרטיס טיסה.
הארכת שהות בחו"ל עקב מגיפה [בידוד]:
1. כיסוי עבור בידוד > עד 100$ ללילה ללא הגבלת לילות ועוד 3,000$ לשינוי כרטיס הטיסה עקב הבידוד.
2. בעת אשפוז בחו"ל עקב קורונה > מקבלים כיסוי של 1,500$ להפסד תשלומים ששולמו מראש עקב כך כמו מלון ששילמתם עבורו מראש.
הוצאות מילוט עקב התראה לפני סגר בחו"ל על רקע מגיפה במדינת היעד בזמן שהמבוטח נמצא במדינת היעד בחו"ל:
כיסוי של עד 250$ לכרטיס טיסה.
כן בהתראה של יום אחד בלבד, ניתן להודיע לנו בוואצאפ בקלות או למייל.
חשוב להיות ערניים לנושא זה ולעדכן במידה ואתם מתכננים לבצע פעילות אתגרית כלשהי.
ראשית, כל הזמן מצטרפים רופאים והרשימה גדלה כל הזמן.
באירופה וצפון אמריקה ישנה רשימה גדולה ורחבה ביותר.
בדרום אמריקה ובמזרח הרחוק ניתן למצוא רשימת רופאים גדולה גם כן בעיקר בערים מרכזיות כאשר בשאר היעדים כל הזמן מצטרפים עוד ועוד רופאים.
במידה וניגשתם לרופא בהסכם, לא תצטרכו לשלם בכלל, קובעים עם הרופא תור באמצעות האפליקציה, מקבלים את הטיפול והולכים "כאילו" זו קופת החולים שלכם בישראל.
מה קורה אם ניגשתם לרופא שלא בהסכם?
משלמים, שולחים לנו דוח רפואי וחשבונית ואנו דואגים עבורכם להחזר מהיר בתוך 48 שעות.
בהוצאות רפואיות יש שתי אפשרויות:
1. ניגשים לרופא בהסכם באמצעות אפליקציה שמקבלים ב-SMS לנייד בסיום הרכישה.
2. אפשרות שניה, אם נאלצתם לשלם, הכל בסדר, תשלחו לנו דוח רפואי וחשבונית ונדאג לכם להחזר כספי מהיר ביותר לחשבון הבנק.
באשפוז מעל 24 שעות – הפניקס משלמת ישירות לספק הרפואי.
באיחור מזוודה – מקבלים מיידית 200$ לקניית דברים חיוניים כדי להסתדר.
בתביעות ציוד זה מעט מורכב יותר ונלווה אתכם ונגיש עבורכם את התביעה בהתאם לאישור משטרה / אישור חברת תעופה, קבלות ומסמכים הקשורים לציוד שאבד / נגנב.
בכל מקרה, בסיום רכישה מקבלים מייל ונייד של סוכן אישי לכל בעיה, שאלה או תביעה.