למה דווקא אנחנו?

Photo by Seiya Maeda on Unsplash

אציין שכותב הכתבה הוא אני:) טל ארז מנהל הסוכנות והסוכן האישי שלכם לכל דבר שתצטרכו בטיול.

אם נשוחח בכנות מלאה, יש המון סוכנים וחברות ביטוח שונות שאפשר לרכוש ישירות איתם.
על זה אין ויכוח, אבל כן תרשו לנו להציג למה דווקא אנחנו ולחסוך לכם התלבטות וזמן רב.

  • זה התחום שלנו
    ראשית הסוכנות שלנו מתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל ו-99% מפעילות הסוכנות הוא ביטוח נסיעות. המשמעות היא שלצידכם עומד הסוכן המקצועי ביותר שתוכלו להעמיד לשירותכם.
  • אזורים אפורים
    שעושים ביטוח נסיעות עם סוכן, בין היתר אנחנו רוצים שיהיה שם עבורנו באזורים האפורים, בבעיות, בתקלות ובאישורים המיוחדים.
    כסוכנות ביטוח הגדולה בישראל בתחום זה, שמבטחת בחברות המובילות אלפי מטיילים בשנה, אנחנו הגב שלכם, הכוח שלכם בתביעות ובהזזת הדברים בצורה הכי יעילה וטובה כדי שתהיו מרוצים וזה כלי חשוב שאף "סוכן חבר" או "בן משפחה" לא יוכל להחליף.
  • עולם התביעות
    ביטוח עושים בעיקר בשביל לקבל כסף בעת הצורך, שתהיה מטופלת ונקבל מה שמגיע לנו וכמה שיותר. הסוכנות שלנו טיפלה בתביעות במשך שנות פעילותה בהקיף של מילוני דולרים, אנחנו הכי מקצועיים ויודעים בדיוק מה צריך להגיש כדי שאתם תקבלו את מירב הכסף שמגיע לכם ולהדריך אתכם ברגע האמת בחו"ל עם ערך מוסף של סוכן חזק בחברה.
  • ידע זה כוח
    לא מעט פעמים יש שאלות בטיול, גנבו לי, עשו לי, האם צלילה מכוסה ועוד ועוד ועוד.
    שתשאלו אותנו את השאלות האלו בוואצאפ, מעבר לזמינות מדהימה, אתם תקבלו תשובות מקצועיות, מדויקות, נכונות והכי חשוב שטובות לכם כדי להוציא את המיטב.
    נדיר מאוד למצוא אותנו אומרים לכם: "לא יודעים, בודקים ומעדכנים מחר".
  • צוות מנצח
    מעטים מאוד האנשים שחיים ונושמים נסיעות לחו"ל כמונו, גם אם כן, אז לרוב הם עובדים לבד וכאן מגיע היתרון שלנו! הסוכנות שלנו היא צוות שמנצח על "תזמורת השירות והביטוח".אם נדבר בכנות כולנו בני אדם. אם חלילה אני כסוכן חולה, בחופשה קצרה, באירוע חשוב או אפילו עמוס בפניות אז לא תקבלו מענה? ברור שכן תקבלו! אנחנו צוות שעוטף אתכם בשירות אישי, אם קרה משהו ואני לא זמין פתאום יש על הוואצאפ שלי צוות שלם ומקצועי [יש בוואצאפ ביזנס אפשרות עד 4 משתמשים במקביל].שיר המקסימה לדוגמה, דואגת לסרוק את כל המסמכים שאתם שולחים לי לתביעות [אין אף אחד שהוא סופר מן שגם סורק, וגם משווק, וגם עונה וגם וגם ואם כן אז הוא לא עושה את זה מספיק טוב או מחפף בדברים בלי שאתם יודעים.רוצים צוות מקצועי ולדעת שאתם מטופלים ברמה הגבוהה ביותר?
    הכירו את סוכנות Safe4You שהיא הבייבי שלי ובזכות כך שאני אוהב את מה שאני עושה אתם תמיד מרוצים!
  • הפניה למקומות רפואה בעולם
    לא הרבה יודעים אבל בשנת 2015 שהייתי בן 22 אני הראשון שפיתח אפליקציה ישראלית שמפנה מטיילים למקומות רפואה בעולם. יש ברשותנו מאגר שירותי רפואה אדיר שעוזר למטיילים להגיע למקומות רפואה נפלאים בהמון מקומות. לא מכיר חברה ובטח לא סוכן עם מאגר כמו שלנו שמתעדכן כל הזמן!
  • ייעוץ עם רופא מומחה
    שירות מדהים שהסוכנות שלנו מספקת לכם, אפשרות לשלוח הודעה מסודרת לרופא מהמיטה במלון ולקבל תשובה מסודרת ומקצועית.
    נכון גם לחברות הביטוח יש אפשרות להתייעצות אבל זה רק בשיחה טלפונית רגילה ובהמון מקרים אין אפשרות לקבל בכלל שיחה כזו וכך אנחנו נכנסים לתמונה בחיבור לרופא בשיחה או באפשרות לייעוץ בצ'אט. אנחנו היחידים שמספקים לכם רופא מקצועי וישראלי לייעוץ מטעם הסוכנות.
  • סיוע לאחר
    אם נדבר על צד נוסף, המטרה שלנו בחיים בין היתר היא לעשות טוב אחד לשני.

הסוכנות שלנו תורמת בכל חודש 10% מרווחיה לעמותת "קראתי בכל לב" המדהימה שעוזרת למאות משפחות קשות יום. ברכישה איתנו אתם עוזרים לנו בתרומה לעמותה שמסייעת כ'כ.

מקווה שהתרשמתם לטובה.

 

רוצה שנציג יחזור אליך?

רוצים להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו״ל ולקבל הצעה משתלמת?

יצירת קשר מהיר
אפליקציית Safe4You הורידו עכשיו!

תפריט נגישות

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי

השאירו מספר טלפון

תקבעו מועד מתאים ונחזור אליכם בהקדם!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי!