כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל

כולנו מכירים את ההתרגשות הרבה שבאה עם טיסה לחו״ל, בדרך כלל להרפתקה או לנופש. כל כך קל להסתנוור עד ששוכחים מהרבה דברים חשובים שצריך לעשות בדרך, אחד מהם זו רכישת ביטוח נסיעות לחו״ל. הביטוח הזה הוא רשת ביטחון לכל מקרה שעלול לקרות במהלך שהותכם במדינה זרה, חשוב להיות אחראיים ולדאוג לעצמכם בפני הדברים הלא צפויים שעלולים לקרות.

 

מי צריך את זה

ביטוח נסיעות לחו״ל מיועד לנוסעים לארץ זרה, אשר רוצים כיסוי רפואי רחב שיעזור במצב של הוצאות מיוחדות במהלך השהות שלכם בחו״ל. הכיסוי כולל בדרך כלל הוצאות רפואיות כמו אשפוזים, פינוי יבשתי או אווירי ממקום האירוע, הטסה במידת הצורך לישראל, כיסויי של תרופות, חיפוש, איתור וחילוץ, טיפולי חירום בשיניים, ועוד.

כיסויי הרחבה

ישנן כיסויי הרחבה רבים שתוכלו לרכוש בביטוח נסיעות שלכם, הכיסוי יכול לחלול החמרה במצב רפואי קודם, הריון, ספורט אתגרי, אובדן או גניבה של מכשירים, מוות או פגיעה קשה באיברים, ועוד הרבה סוגים שונים שניתנים בכיסויי ההרחבה לשלל סוגים של סיטואציות שעלולות לקרות במהלך השהות שלכם בחו״ל.

סוכנות ביטוח

בכל התהליכים השונים ברכישת הביטוחים ניתן ללכת לאיבוד, לכן הסוכנות safe4you היא כל כך נהדרת. הסוכנות משתפת פעולה עם חברות הביטוח, וכך מגשרת בינכם לבינן ועוזרת לכם בכל התהליכים הבירוקרטיים. אין צורך לעשות את זה לבד, לרשותכם סוכנות יעילה ומוצלחת, עם מוניטין איכותי ונגישות לכל אחד שרוצה אשר מעוניין לרכוש ביטוח כלשהו.

רוצה שנציג יחזור אליך?

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו״ל

אין לכך תשובה חד משמעית, בכל חברת ביטוח תמצאו מחירים שונים, וכמובן שתוכלו גם לבחור ביטוחים שונים שמכסים דברים שונים, מה שגם משפיע על עלות הביטוח. העלות הבסיסית נעה סביב עשרים לשלושים שקלים ליום, אך יכולה גם להיות הרבה פחות והרבה יותר כתלות במה שתבחרו.

תעשו בירורים

לפני שתרכשו את הביטוח נסיעות לחו״ל, חשובה מאוד שתוודאו ותכירו היטב את הסוגים השונים שמציעים לכם, תתייעצו ותעזרו בכל מיט שתוכלו בכדי לעשות בחירה שקולה ונכונה שתתאים לאופי הנסיעה האישית שלכם. בעזרת סוכנות אמינה, תוכלו גם לקבל מענה ישיר ונוח שיעשו את ההתנהלות עם חברות הביטוח עבורכם ויקלו עליכם בתהליך.

רוצים להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו״ל ולקבל הצעה משתלמת?


אפליקציית Safe4You הורידו עכשיו!

תפריט נגישות

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי

השאירו מספר טלפון

תקבעו מועד מתאים ונחזור אליכם בהקדם!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי!