ביטוח חיים למשכנתא

ביטוח חיים למשכנתא שלכם

רכישת דירה זה צעד גדול ומשמעותי בחיינו, זה רגע משמח ומיוחד שנזכור לתמיד. לצד הסיכונים, רכישת המשכנתא זה עדיין דבר טוב ומשמח שעוזר לנו ברכישת הדירה. מדובר בהתחייבות כלכלית לשנים רבות, שלוקחים עם הרבה מחשבה והתכוננות מראש. ביטוח חיים למשכנתא זה עוד צעד בדרך שנועד להגן עליכם בתוך התהליך הזה ולהבטיח שתהיו כמה שיותר רגועים ובטוחים.

מהו ביטוח חיים למשכנתא?

ביטוח חיים עברו המשכנתא זו פוליסת ביטוח שנועדה להגן על בני המשפחה מאיבוד הדירה ואיבוד היכולת לשלם את החזרי המשכנתא אם חלילה נפטר אחר הלווים. במצב של פטירה, הבנק יקבל מחברת הביטוח שלכם את יתרת הלוואת המשכנתא וכך בני המשפחה יהיו פטורים מתשלומי יתרת המשכנתא והמשפחה עדיין תוכל להחזיק בנכס המדובר.

חובה או לא

רכישת ביטוח חיים עבור המשכנתא זו אינה חובה, זה לא חוק במדינה, אך הרבה פעמים הבנק נותן את רכישת הביטוח כתנאי בלקיחת ההלוואה. משכנתא היא הלוואה עם סיכון גבוה עבור הבנק, לכן רכישת ביטוח חיים זו רשת גנה נוספת שעוזרת לאינטרסים של הצדדים בסופו של דבר ומגנה על כל צד בתהליך הזה.

סיכון גדול

ללא הביטוח, במקרה שאחד או אחת מבני הזוג הלווים הולך לעולמו, הוא מותיר את שאר המשפחה המתאבלת עם נטל התשלום של המשכנתא. מדובר באסון משפחתי שבקלות מאוד יכול גם להפוך למשבר כלכלי שיהיה מאוד קשה להתאושש ממנו. במידה ולא תוחזר ההלוואה, הבנק עלול להשתמש בדירה כערבון ולמכור אותה בעצמו.

עוזר אישי

במידה ואתם מסתבכים עם כל העניינים האלו, חשוב שתכירו את סוכנות safe4you שהיא כמעין עוזר אישי שמסייע לכם ברכישת הביטוחים השונים. היא מייצרת גשר בינכם לבין חברות הביטוח ודואגת לכך שתקבלו את הביטוח המותאם והנוח ביותר עבורכם.

גם ביטוח חיים למשכנתא תוכלו לרכוש בעזרתם, ובכך להבטיח שהכל נעשה בצורה מסודרת ונוחה.

רוצה שנציג יחזור אליך?

גיבוי ונחת

ברכישת פוליסת ביטוח, אתם מוודאים שיש גיבוי שמגן על הלווים ועל משפחתם מפני הסיכונים. אף אחד לא רוצה לדמיין שאסון שכזה ייפול על משפחתו, אך זה לא משהו ש ניתן לדעת מראש, והביטוח הזה מאפשר לכם להיות קצת בנחת בנודע לסיכון שאתם לוקחים, זה הדבר החכם והנכון ביותר לעשות בשבילכם ומשפחתכם.

רוצים להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו״ל ולקבל הצעה משתלמת?


אפליקציית Safe4You הורידו עכשיו!

תפריט נגישות

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי

השאירו מספר טלפון

תקבעו מועד מתאים ונחזור אליכם בהקדם!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי!