כמה עולה ביטוח חיים

כמה עולה ביטוח חיים

הרבה מאוד אנשים היום עושים ביטוח חיים בכדי להבטיח את היציבות הכלכלית של בני משפחתם במקרים השונים שעלולים לקרות. אם לא הייתם בטוחים, חשוב שתדעו שביטוח בריאות אינו כולל ביטוח חיים למקרה של מוות בלבד. עולם הביטוחים עבר הרבה שינויים ותהפוכות, יש הרבה על מה לעקוב וחשוב להכיר ולדעת עבור עצמכם את הפרטים הקטנים והחשובים של משמעות רכישת ביטוח חיים.

סוגים של ביטוח חיים

  • ביטוח ריסק – זהו ביטוח למקרה של מוות בלבד והוא מכסה רק מקרים כאלו, אם המבוטח נפטר, מקבלים המוטבים סכום כספי בפעימה אחת או כקצבה חודשית. במידה והמבוטח לא ציין מי המוטבים, הכסף יעבור לבן או בת הזוג ולילדים. במקרה שהמבוטח הגיע לגיל פרישה, הוא לא יוכל לקבל כיסוי במקרה של מוות מוקדם או איבוד כושר עבודה.
  • ביטוח חיים סטנדרטי – זהו ביטוח בסיסי אשר מפצה את המבוטח ומעניק לו קצבה במקרה של נכות או של אובדן כושר עבודה. בנוסף הביטוח נותן הכנסה לאחר פרישה, וחיסכון עבור השארים לאחר מוות.
  • ביטוח אובדן כושר עבודה – מגיע כסעיף בביטוח חיים, מספק הכנסה חודשית קבועה במידה והמבוטח נפגע בתאונה או חלה ואיבד את היכולת לעבוד.
  • ביטוח מנהלים – מדובר בביטוח אשר מורכב מהפרשות מהמעביד ומהעובד, תוכנית הביטוח מכסה במקרים של מוות, וגם במקרים של אובדן כושר עבודה, נכות, וגם פיצוי ופיטורים לאחר פרישה.
  • ביטוח חיים למשכנתא – זהו ביטוח שמספק כיסוי לבנק במקרה שהמבוטח ימות, כך הבנק יקבל את החזר ההלוואה מחברת הביטוח.

הדרך הבטוחה

הסוכנות safe4you תעזור לכם בתהליך רכישת הביטוח, עם מחשבון ביטוח חיים, מידע רבה, השוואות והסדרים, דרכם תוכלו לעשות את הבחירה ורכישת הביטוח בצורה הנוחה ביותר. יש כל כך הרבה סוגי ביטוחים, שיכולים להתאים לאנשים שונים בכל מיני סיטואציות ולכל מיני צרכים שונים. בעזרת הסוכנות הזו, תבחרו את הביטוח המותאם בשבילכם.

רוצה שנציג יחזור אליך?

כמה עולה ביטוח חיים

התשובה למחיר ביטוח חיים היא מאוד מורכבת, לאחר שינויים רבים שעברו פוליסות הביטוח, אפילו יותר קשה להגדיר את העלות היום. בסופו של דבר, העלות משתנה בהתאם לסוג הביטוח שתבחרו, אם תרצו שהביטוח יכסה רק דבר אחר או כמה דברים. בנוסף, העלות מושפעת מהמצב הבריאותי של המבוטח, לכן ביטוח חיים למבוגרים יעיל יותר.

תבחרו נכון

אז תשובה למה העלות המדויקת, לא ניתן לשלוף, אך עכשיו כשאתם מבינים כמה דברים נכנסים לתמונה ומשפיעים על העלויות, תוכלו לבחור את הביטוח המתאים לצרכים שלכם. דרך מחשבונים שונים ברשת, או ייעוץ עם סוכנות אמינה, תוכלו לקבל מענה שתואם את מה שאתם זקוקים לו.

רוצים להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו״ל ולקבל הצעה משתלמת?


אפליקציית Safe4You הורידו עכשיו!

תפריט נגישות

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי

השאירו מספר טלפון

תקבעו מועד מתאים ונחזור אליכם בהקדם!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי!