למה צריך ביטוח בריאות בישראל?

ביטוח בריאות פרטי – למה אני צריך?


הרפואה הציבורית מעניקה לנו כיסוי רפואי מכובד, על זה אין ויכוח.
הסיבה לרכישת ביטוח בריאות פרטי הינה להעניק פתרונות כאשר הרפואה הציבורית לא מספקת לנו פתרון כמו לתרופה של בסל בריאות ועולה כ-50,000 ש"ח בחודש או השתלה מיוחדת בחו"ל.

נתחיל מהסוף ונמשיך – הסוד הגדול של ביטוחי הבריאות זה שהוא מהווה "מועדון מבוטחים" שעבר חיתום ושאלונים רפואיים מקיפים בזמן רכישת הביטוח.
החכמה הגדולה היא להיכנס לביטוח בריאות פרטי שאנחנו בריאים והכל תקין ולא שקורה משהו.

מרבית המבוטחים בביטוחי בריאות פרטיים הינם אנשים ומשפחות נורמטיביות [לא "עשירות" למדי"].
הסיבה לכך היא שחלילה הוצאה רפואית גבוהה שלא תוכננה כמו השתלה או תרופה יקרה שלא נמצאת בסל הבריאות עלולה לשנות לנו את האיזון הכספי בצורה בלתי רגילה.

לכן, אותם מבוטחים בביטוח בריאות פרטי מקדישים סכום קטן בחודש על מנת להעניק לעצמם הגנה למקרים בלתי צפויים כמו גילוי מחלה חלילה ועוד.

ייעוץ עם רופא:
כאשר ישנו אירוע רפואי בלתי צפוי, הדבר הראשון שאנחנו מבקשים מחבר טוב זה "תן לי רופא תותח" – אותו ייעוץ עם רופא עולה כ-1,000 ש"ח. ביטוח הבריאות הפרטי מעניק לנו פתרון כספי וגם מסייע בקביעת תור מהיר.

מה לגבי בדיקות אבחנתיות כמו MRI, CT ועוד? כאשר אתם זקוקים לבדיקה שכזו, אתם רוצים לעבור אותה בהקדם האפשרי, לא להמתין שבועות או חודשים לבדיקה של בעיה רפואית שמפריעה לנו.

תרופות של בסל בריאות:
הרחבה  שעולה במסגרת הביטוח כ-10 ש"ח לילד בחודש ולמבוגר כ-25 ש"ח בחודש.

תרופה שלא בסל בריאות מגיעה לעלות של לפחות 30,000 ש"ח בחודש ומגיעה גם ל50,000-100,000 ש"ח בחודש. סכום בלתי נתפס שמשנה את הסטטוס הכספי  למי שאין ביטוח בריאות פרטי.
לטעמנו, הכיסוי הכי חשוב בביטוח הבריאות הפרטי.

טיפולים מחליפי ניתוח – נניח ויש לכם כאבים כלשהם והרופא בקופת החולים ממליץ על ניתוח.
בביטוח בריאות פרטי יש כיסוי לטיפול מחליף ניתוח, אם תתייעצו עם רופא פרטי ומקצועי הוא עתיד להגיד לכם, "רגע למה ניתוח"? יש טיפול מחליף ניתוח נפלא וחדשני עבורכם ללא טיפול חודרני "וסכינים". כל זאת שוב אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי!

ניתוחים – בדיוק כמו בנ"ל – אנחנו רוצים את המנתח הכי טוב שיגע בגוף שלנו, ולא מתלמד שיעשה ניתוח "סביר". יתרה מכך אנחנו רוצים את הניתוח בהקדם ולא לסבול בזמן ההמתנה למועד הניתוח הקרוב דרך קופת החולים.

נקודה חשובה נוספת – רופא ציבורי לא יכול ואסור לו להגיד לכם על שירותים שאינם נמצאים בסל כמו טיפולים מחליפי ניתוח או טיפולים מיוחדים. הוא יציג לכם רק את האפשרויות הרפואיות שמכוסות במסגרת קופת החולים.

אפשר לשוחח שעות על אביזריים רפואיים בניתוחים שנותנת הרפואה הציבורית לעומת הרפואה הפרטית!

מפרק ואביזרים שהם לכל החיים או כזה שצריך להחליף כל כמה שנים, עדשות רפואיות מיוחדות ששוות 10,000 ש"ח או 100,000 ש"ח דרך הרפואה הפרטית.

טכנולוגיות שרק מתקדמות ומכוסות רק במסגרת הרפואה הפרטית ועוד ועוד.

אפילו מכשירי MRI – יש חדשים ומשוכללים בבתי החולים מסויימים ויש ישנים יותר כאשר לישנים יותר מפנים את הרפואה הציבורית.
באונקולוגיה זה משמעותי וחשוב מאוד בכל הקשור לדיוק התוצאות!

תרופות בהתאמה אישית:
עולם הרפואה הפרטי מאפשר לכם כיום לעשות בדיקות מקיפות ולקבל תרופות שמותאמות אישית לכם לפי DNA אישי שלכם! משמע לא לקבל תרופה ולראות "איך היא מגיבה".

השתלות וטיפולים מיוחדים:
ברפואה הציבורית זה דרך וועדה קשוחה ביותר, אתם לא רוצים להגיע לוועדה שכזו.

ביטוח בריאות פרטי, לא קשור לרפואה הציבורית. יש עכשיו רופא מעולה במקום מסוים בחו"ל, אתם מכוסים לנושא הניתוח גם בחו"ל!

אנחנו מדינה נפלאה, מתפתחת אבל עדיין, יש מלא טיפולים מיוחדים במינם שמוענקים בארה"ב, גרמניה ועוד מדינות. את אותם הטיפולים תוכלו לעבור רק במסגרת ביטוח בריאות פרטי.

יצירת קשר מהיר
אפליקציית Safe4You הורידו עכשיו!

תפריט נגישות

השאירו מספר טלפון

תקבעו מועד מתאים ונחזור אליכם בהקדם!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי