איחור או אבדת מזוודה ע"י חברת תעופה

רבים מאיתנו טסים ומתפללים שהמזוודה תגיע בשלום ובזמן אך לעיתים ישנם מקרים בהם בעת נסיעה לחופשה נוחתים בשדה התעופה והמזוודה מתעכבת להגיע או חלילה ניזוקה בזמן הטיסה לחו"ל.

לרוב במקרה בו נחתתם ביעד כלשהו ללא המזוודה, חברת התעופה תאמר לכם שהיא מאחרת ותגיע בשעה X או שמחפשים אותה ויעדכנו אתכם ברגע שהיא תימצא.

חשוב לדעת שני פרטים חשובים:
1. במקרה איחור / עיכוב יש לדרוש פרטים מלאים של יצירת קשר עם חברת התעופה בנושא מעקב אחר איחור המזוודה.
2. יש לבקש אישור מחברת התעופה עבור כך שהמזוודה אינה הגיע עמכם ליעד בו נחתתם. ברגע שנחתתם, תבחנו את המזוודה וודאו שאכן היא "בריאה ושלמה" ללא נזקים.

בנושא כיסוי לאיחור מזוודה ע"י ביטוח נסיעות לחו"ל שלכם.
אילו פריטים ניתן לרכוש – בהנחה שרכשתם בביטוח הנסיעות כיסוי לכבודה, לרוב חברות הביטוח מספקות כיסוי של עד 150$ לקניית דברים חיוניים כדי להסתדר. חיוני משמע מגבת, כפכפים, חולצה, מכנסיים, כלי רחצה וכו'. פריטים כמו מצלמה, גלשן וכדומה אינה נחשבים כדברים חיוניים.

פספורטכארד ביטוח נסיעות – יש לשלוח את פתק אישור חברת התעופה עבור איחור המזוודה ויטעינו לכם 150$ לקניית דברים חיוניים.

מגדל ביטוח נסיעות – יש לשלוח את פתק אישור חברת התעופה עבור איחור המזוודה ויזכו לכם את כרטיס האשראי ב-150$. אין צורך לשלוח קבלות קניה של פריטים.

פניקס ביטוח נסיעות – לאחר קניית הפריטים, יש לשלוח את אישור חברת התעופה, למלא טופס תביעה קצרצר ולצרף את הקבלות עבור הפריטים שרכשתם.

אבדה של מזוודה
נושא מורכב ביותר, למה? כוון שלוקח לפחות כמה ימים עד שחברת התעופה תאשר שהיא איבדה לכם את המזוודה, משמע תצטרכו להסתדר עם 150$ שחברת הביטוח נותנת ומעבר לכך תצטרכו להסתדר ולשלם בעצמכם עבור פריטים שתצטרכו לרכוש.

ברגע שהמזוודה אבדה, יש כמובן להביא אישור מחברת התעופה עבור המקרה.
מרגע שחברת התעופה מאשרת שהיא איבדה את המזוודה יש לבקש אישור פיצוי או אי פיצוי עבור כך. חברת הביטוח תרצה לראות האם קיבלתם פיצוי מחברת התעופה כדי לדעת כמה כסף היא צריכה לשלם לכם.

נניח וסכום הכיסוי למזוודה בביטוח הנסיעות שלכם הינו 2500$ וחברת התעופה מפצה אתכם ב-1000$ עבור אבדה המזוודה, סכום הכיסוי שנשאר לכם לקבל מחברת הביטוח הינו עד 1,500$ בהתאם לפריטים שהיו במזוודה ונחשבים כמכוסים.

נזק למזוודה
חשוב תמיד לבחון ולוודא עוד בשדה התעופה שהמזוודה הגיעה באופן תקין ולא ניזוקה כוון שברגע שתגיעו למלון, לא תוכלו לחזור חזרה לשדה התעופה ולהתלונן לחברת התעופה, צריך לעשות זאת עוד "שהכל חם".

יש לשים לב כי רק מגדל מעניקה כיסוי של עד 300$ עבור נזק למזוודה.

יצירת קשר מהיר
אפליקציית Safe4You הורידו עכשיו!

תפריט נגישות

השאירו מספר טלפון

תקבעו מועד מתאים ונחזור אליכם בהקדם!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי!

השאירו מספר טלפון

ואנחנו ניצור קשר בהקדם האפשרי